Saturday, November 24, 2012

Luahan perasaan yang GILE !

Asalamualaikum . Thanks sape yang follow and baca blog aku yang serabut nie :) . Haha . Anyway , this topic for today is nothing . Just wanna to share and ask to fellow friends . Hm . Memang sifat mengutuk , mengeji , mengata , mengumpat benda biasaa eh ? Memangla ada yang tak puas hati and whatever lahh kan . Tapi , pada aku tak perlu ke benda - benda semuaaa nie . Membazir masa and dapat dosa kering je . Memang tak dinafi kan , aku pun ada terjebak , but aku rasa benda nie oleh diatasi . Mwehehe . Seriously , i'm not this type of person . Sebab dengan benda nie , aku jadi sakit hati and menyampah kat satu group member diaa nie . Pergi mati lah aku nak kawan or hang with sape sape pun . Ya Allah , tu pun kau nak mengutuk belakang - belakang ke ? Nerd ? Abes , first - first kau masuk tak nerd ke ? Tolongg lahh , tolongg . Mirror yourself first before mengutuk orang belakang - belakang . Hey , see yourself first dude . Semua orang tak perfect . Kenape ek dengan kau nie ? Seriously , kau buat aku menyampah and meluat dengan kau . Kau dengan kawan kau sama je . Really annoying me . Thanks God , aku nie senang cool and senang nak maafkan orang . Tapi , kalau dah melampau sangat perangai kau tuh , memang goodbye lah . Cume agak strange lah bila satu kolej dengan orang macam kau nie . Ya Allah , Thanks A lot Friend ! I'm really appreciate what you've done .

No comments:

Post a Comment