Monday, February 6, 2012

2012 :')

Asalamualaikum . Heyy . Holla . How are you ? Hm . You know what , this year banyak mengajar aku erti KESABARAN  . Dugaan + dugaan aku terima . Tp , dugaan nye still dugaan yg same mcm lepas-ii . Aku pun taktahu lah , mane hilang sifat aku yang kononnye berwawasan TAKNAK ADE BF . Since lepas SPM , kononnye nak cari BF leww kan . Hm . But , it seem not working . Aku takdelahh happy mane pun . Yea . Baru-ii memanglah terasa *WAH , HAPPY NYE ADE BF*  . Tapi , last-ii lain jadinya . Yea , maybe he has a problem . Haih , Ntahlah . Aku tak ghetyy dah nak buat ape selain DENGAR LAGU . Aku dah bosan dgn semua nh . Serious . :'/ . 




P/S : To kwn-ii si DIA . Sorry aku asyik menganggu korang . Aku mintakk maaf sangat-ii . Thanks . :')

No comments:

Post a Comment